woensdag 10 mei 2017

Wat ik vond


Hier in Amsterdam Noord zijn er drie kringloopwinkels,
waar ik regelmatig eens langs fiets (en naar binnen ga, haha)
Er is een hele grote, waarbij sinds kort alles gesorteerd is 
op kleur en soort, wat ik jammer vind want de verassing is
er af en de prijzen zijn flink gestegen, ik vind bijvoorbeeld
7,50 voor een bloempot veel te veel en laatst hingen er 
tweedehands t-shirts die duurder waren dan nieuwe..
Er zijn ook nog twee van die rommelige winkels, of misschien
mag je het wel 'een afgeragde zooi' noemen ;-) die zijn 
stukken leuker, je vind nog eens iets in een rommeltjes-mand
voor een paar cent, zoals de dingetjes die ik vond voor 1 euro.
Als het dingetje wat je wil kopen heel klein is, krijg je het
ook nog wel eens gratis me, helemaal leuk, een cadeautje..

Tip van mijn kant is de buiten rommelmarkt bij de IJhallen, hier
in Noord, echt leuk om een dagje heen te gaan, je kan de 
pont achter het Centraal station nemen naar de NDSM.
Het is een hele grote markt aan het water, ontspannen sfeer
en je kan er van alles vinden (zie je, ik kan het best;
tips geven over leuke uitjes en ook nog op tijd deze keer,
aankomend weekend is het namelijk weer)

Ik wil iedereen nog hartelijk bedanken voor je reactie,
het doet me goed om te lezen dat ook een klein cadeautje
nog best gewaardeerd wordt.
Het 1 euro kadootje is voor ByGuusje en misschien doe 
ik het binnenkort nog eens, zo'n 1 euro cadeautje, want ik
had er plezier in zo gericht te gaan zoeken, (win, win, lijk mij:-)

Ik wens je een fijne dag
-X-

5 opmerkingen:

  1. geweldige vondsten!! het fietsje is zooo lief en ben jij ook zo blij met handwerkmateriaal?
    En nog iets leuks...de Kringloop waar ik laatst was heeft jouw boek Kringloopgeluk als inspiratie bij de kassa liggen! Fijne dag!!
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel vond je voor die ene euro! Geweldig!
    Ik houd op zich wel van mooi gesorteerde kringloopwinkels, al vind ik het inderdaad soms raar wat voor prijzen erop staan. Dingen die je nieuw bij de Action voor minder koopt bijvoorbeeld... Altijd opletten dus ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer grappige dingen weten te vinden ;)
    Liefs, Tink

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier is het niet anders. Kringloopwinkels worden veel te keurig en de prijzen zijn te hoog. Jaren geleden zag je nog pareltjes liggen voor bijna niets. Het is een hype geworden en dan haak ik af. De kringloopwinkels fiets ik steeds vaker voorbij op zoek naar iets anders! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)